Contacta'ns 93 725 65 59

AFA Escola Estel

AMPA Escola Estel

Apreciats pares i mares d’alumnes de l’Escola Estel,

Us adrecem aquest escrit per saludar-vos novament des de la nova pàgina web de l’escola, esperant que us hi sentiu acollits i participeu en allò que sigui del vostre interès.

La Junta de l’AMPA la formem pares i mares d’alumnes que intentem aportar el nostre gra de sorra al projecte de l’escola. Des de l’AMPA gestionem les activitats extraescolars de tarda de l’escola, així com el servei de ludoteca de matí i tarda durant tot el curs escolar. També col·laborem amb les diferents festes que organitza l’escola, llogant les tarimes, equip de música, etc.

Ens agradaria facilitar la comunicació entre les famílies, per això us informem dels nostres canals de comunicació més directes: a través del correu electrònic (ampa@escolaestel.com) i el telèfon o whatsapp (622139993). També ens podeu trobar a l’escola gairebé cada tarda, de 17 a 18 hores.

Periòdicament continuarem enviant notícies i activitats a través del Facebook de l’escola o a través dels grups de whatsapp dels diferents cursos.

Finalment, no volem deixar passar aquesta oportunitat per animar-vos a participar a la Junta de l’AMPA. Ens reunim cada dilluns de 15 a 17 hores i les reunions són obertes a tots els pares i mares de l’escola.

Si ho desitgeu podeu enviar-nos també els vostres comentaris escrits per correu electrònic a ampa@escolaestel.com.

Aprofitem l’ocasió per desitjar-vos que aquest curs sigui enriquidor per a tothom i us saludem ben cordialment.

Junta de l’AMPA ESCOLA ESTEL

SERVEIS AMPA: