Contacta'ns 93 725 65 59

Serveis que ofereix l’Escola Estel

.

Espai d’acollida

L’escola és oberta des de les 7:30 i fins les 18:30h. per tal de satisfer les necessitats de les famílies ESTEL. Afavorir que els pares i mares que treballen puguin anar tranquils a la feina és important per a l’escola.
Acollida matins: 7:30h-9h, Acollida tarda: 17-18:30h.

Espai migdia: menjador

L’espai educatiu del migdia, que inclou tant el servei de menjador i cuina com el d’esbarjo, és una oportunitat diària per oferir una educació vivencial en la línia del projecte educatiu del centre.
Dotat de cuina pròpia i amb assessorament nutricional, el menjador ofereix als nens i nenes un menú variat, amb productes de temporada ecològics i de proximitat amb una elaboració gustosa i senzilla basada en la cuina tradicional, fet que ens permeten fomentar entre els nostres alumnes el gust per menjar i per menjar bé. L’estona de l’àpat es fa amb l’anglès com a llengua vehicular.

Espai migdia: extraescolars

Club de robótica First Lego Legue, Kids, Junior i Senior, El Musical, Anglès amb Kids&Us, Desenvolupament de la intel·ligència musical, Violí i Piano, són les extraescolars que oferim en horari de migdia. Aquestes activitats tenen com objectiu seguir arrelant el Projecte Educatiu de l’Escola.

Extraescolars tarda

Totes les tardes l’AFA de l’escola, organitza i proposa diferents activitats extraescolars en horari de tarda: Natació, Patinatge, Básquet, Multiesport i Taekondo són les extraescolars que oferim hores d’ara, amb vocació de renovar-les cada any per acostar-nos a les necessitats dels nostres alumnes.

Escola de música

L’Escola de Música Creu Alta, en col·laboració amb ESTEL i EMPREMTA, convertirà els migdies en moments molt especials per a formar-se en aquesta disciplina artística.

Casals

Casal d’estiu en llengua anglesa fins a finals de juliol i la primera setmana de setembre, amb servei de menjador, sortides i grans experiències per als nostres alumnes més joves. Cada any es tractarà un tema diferent que faci de fil conductor de totes les activitats.

Diploma dual

En col·laboració amb ACADEMICA, institució americana i multinacional, els nostres alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO poden accedir online a les activitats lectives que els permetran, en 3 o 4 anys, obtenir el Batxillerat Americà mentre acaben el Batxillerat a un centre del nostre país. Uns estudis complementaris que permeten als alumnes millorar el seu anglès alhora que desenvolupen les seves destreses comunicatives, tant oral com escrita.

Departament Psicopedagògic

Atenent a la diversitat de l’alumnat, el psicòleg realitza activitats de pre-diagnòstic i avaluació d’aprenentatges tant a nivell individual com col·lectiu. Aquesta funció té com objectiu la prevenció i detecció dels problemes d’aprenentatge o salut mental i poder-ne fer la derivació dels casos mitjançant informes i entrevistes personals amb els familiars. Es tracta d’assessorar a la família, donar pautes per ajudar amb les situacions que puguin aparèixer en el desenvolupament del seu fill i proporcionar al professorat programes específics per poder treballar en projectes adients i d’alta fiabilitat per tal que els alumnes amb un diagnòstic tinguin un protocol d’actuació individual metodològic, en funció de les dificultats que presenta, per poder seguir millor els aprenentatges.

Entenem que els alumnes de tota l’etapa obligatòria han de gaudir d’uns serveis escolars que afavoreixin el treball d’ensenyament-aprenentatge, així com el desenvolupament complet de la seva personalitat, atenent la diversitat de cadascun dels nens i nenes. Els serveis que es donen des de l’escola són:

Portem a terme diferents projectes, que van més enllà dels propis objectius curriculars i que ens permeten treballar i desenvolupar àrees escpecífiques d’una manera més engrescadora i motivadora per l’alumne. Assegurant d’aquesta manera un millor aprenentatge dels objectius que es busquen.